Plecy

REGULAMIN SERWISU: anetawator.pl, fundacjamotiwator.pl, kobietawbiznesie.pl

ROZDZIAŁ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE

  1. Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystania z Serwisu, oraz prawa, obowiązki i warunki odpowiedzialności Sprzedawcy i Klienta. Regulamin zawiera także informacje, do których przekazania Konsumentowi zobowiązany jest Sprzedawca zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 t.j. ze zm.). 
  2. Każdy Klient powinien zapoznać się z Regulaminem. 
  3. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Serwisu i udostępniany jest nieodpłatnie także przed zawarciem umowy. Na żądanie Klienta
    Regulamin jest także udostępniany w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu
    teleinformatycznego, którym posługuje się Klient (np. pocztą elektroniczną). 
  4. Podstawowe definicje: 
  5. Regulamin – Regulamin Serwisu; 
  6. Sprzedawca lub Usługodawca – Fundacja Motiwator  ul. Lema 32/LU1 31-751 KrakówNIP 6751704621 BNP PARIBAS 55 1600 1462 1822 4250 1000 0001 lub Motiwator Aneta Wątor  6783005352  Dane kontaktowe: biuro@kobietawbiznesie.pl
  7. Klient lub Usługobiorca – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz
    jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która nawiąże stosunek prawny ze Sprzedawcą w zakresie działalności Serwisu. Klient to także Konsument, jeśli w danej kwestii brak oddzielnych postanowień w stosunku do Konsumenta; 
  8. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej (zakupu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; 
  9. Usługa Elektroniczna – usługa w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2017.1219 t.j. ze zm.), świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu; 
  10. Serwis: platforma informatyczno-informacyjna, dostępna pod adresem anetawator.pl, fundacjamotiwator.pl, kobietawbiznesie.pl, zawierająca Sklep i oferująca dostęp do Spotkań, Usług, Produktów oraz VOD; 
  11. Sklep lub Sklep Internetowy: Usługa elektroniczna, Sklep Internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
    internetowym anetawator.pl, fundacjamotiwator.pl, kobietawbiznesie.pl w ramach którego Klient zawiera umowę sprzedaży na odległość, strony są informowane o dokonaniu sprzedaży za pomocą poczty elektronicznej, a wykonanie umowy (w szczególności dostawa) może nastąpić poza internetem; 
  12. Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o czynnościach w ramach Serwisu; 
  13. Produkt – Szkolenia, Spotkania, Produkty rzeczowe lub pakiety (abonamenty), sprzedawane w Sklepie, znajdujące się w ofercie Sprzedawcy; 
  14. Produkty cyfrowe – produkty cyfrowe (w tym szkolenia) sprzedawane lub udostępniane w Serwisie, znajdujące się w ofercie Sprzedawcy; 
  15. VOD – video-on-demand, Usługa Elektroniczna, zezwalająca na oglądanie materiału filmowego lub słuchanie nadawanego nagrania
    dźwiękowego, dostępnego w ofercie Sprzedawcy, w wybranym przez Klienta czasie; 
  16. Umowa – umowa na odległość, dotycząca zakupu Produktu lub uzyskania dostępu do Produktu lub VOD, zawarta na skutek złożenia
    przez Klienta Zamówienia w Serwisie i jego przyjęcia przez Sprzedawcę; 
  17. Formularz – skrypt stanowiący środek komunikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie Zamówienia w Serwisie lub dokonanie innych
    czynności w Serwisie; 
  18. Zamówienie – dyspozycja zakupu Produktu lub uzyskania dostępu do Produktu lub VOD, złożona przez Klienta za pomocą środków
    komunikacji technicznej; 
  19. Newsletter – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty
    elektronicznej (e-mail), która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych wiadomości (newsletter-ów), zawierających informacje o Serwisie, w tym nowościach lub promocjach w Serwisie. 

ROZDZIAŁ 2. INFORMACJE PODSTAWOWE I TECHNICZNE
1. Dane Sprzedawcy do kontaktu z Klientem: Motiwator Aneta Wątor

6783005352
Dane kontaktowe: biuro@kobietawbiznesie.pl

Sprzedawca oferuje następujące rodzaje Usług:

  1. Szkolenia stacjonarne 
  2. Serwis; 
  3. Sklep Internetowy, 
  4. Newsletter , 
  5. VOD, 
  6. Opiniowanie, 
  7. Konto. 

2. Sprzedawca świadczy Usługi zgodnie z Regulaminem.

ROZDZIAŁ 3. DANE OSOBOWE
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Kto jest administratorem/współadministratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Motiwator Aneta Wątor
6783005352, Fundacja Motiwator
Dane kontaktowe do Administratora: biuro@kobietawbiznesie.pl
W jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe?
Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (dalej jako „RODO”).
Celem przetwarzania danych jest umożliwienie prowadzenia treningów online (webinarów), bloga, stron na social media Anety Wątor, celem motywacji i przekazywania wiedzy na temat rozwoju osobistego i biznesowego.
Jaka jest podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – Przetwarzanie na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.
Komu możemy przekazać Twoje dane osobowe?
Twoje dane osobowe NIE są nikomu przekazywane, służą nam jedynie do wysyłania do Ciebie informacji dotyczących działalności Anety Wątor: prowadzenia treningów online (webinarów), bloga, stron na social media Anety Wątor, celem motywacji i przekazywania wiedzy na temat rozwoju osobistego i biznesowego. Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe?
Twoje dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania przez Ciebie zgody na ich przetwarzanie. Zawsze możesz wycofać zgodę pisząc do nas na
adres biuro@kobietawbiznesie.pl
Jakie masz prawa?
Masz prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz – w zakresie wynikającym z przepisów – do usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz do przenoszenia danych. Ponadto masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do przetwarzania danych osobowych (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Masz prawo do wycofania zgody, w zakresie w jakim dane osobowe są przetwarzane na tej podstawie.
Każda zgoda może być wycofana w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Podanie danych jest dobrowolne jednak niepodanie ich uniemożliwi poinformowanie Ciebie o ważnych treningach, szkoleniach i motywacyjnych wpisach Anety Wątor.
W celu realizacji swoich praw skontaktuj się z: biuro@kobietawbiznesie.pl

  1. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych:
    a) imienia i nazwiska (a w przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą – imienia i nazwiska osoby składającej w jego imieniu Zamówienie), b) adresu dostawy (tj. ulicy, nr domu, nr lokalu, miejscowości, kodu pocztowego, kraju),
    c) numeru telefonu, oraz
    d) adresu e-mail, a także akceptacja Regulaminu 
  2. Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: 

1. Sprzedawca dokłada należytej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, w tym zapewnia, aby dane te były:

  1. przetwarzane zgodnie z prawem, 
  2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i nie poddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; 
  3. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane, 

30-062 Kraków przy ul. 3 Maja 9 budynek Park Club, Parter, biuro nr 6, NIP:

4. przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikacje osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

2. Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną.

  1. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda samych Klientów lub ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, wnikające z ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U.2016.922 ze zm.) oraz z ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2017.1219 t.j. ze zm.). 
  2. Klientom przysługuje prawo wycofania zgody w sprawie przetwarzania danych osobowych. Klientom przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, w tym ich uzupełniania, uaktualniania, prostowania, usuwania na zasadach wynikających z ww. przepisów. 
  3. Sprzedawca zapewnia, że dane osobowe Klientów nie zostaną udostępnione żadnym nieupoważnionym podmiotom. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom. 
  4. Dane osobowe Klientów mogą być powierzane osobom trzecim na cele związane z realizacją umowy zawartej z Klientem. Sprzedawca wskazuje, że powierzył przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom: 
    1. dHosting Sp. Z o.o., Al. Jerozolimskie 98, 00-807 Warszawa 
    2. Love Marketers Ltd, 2a Ruckholt Road, Office 228, London E10 5NP, Anglia 
    3. ActiveCampaign, Inc., 1N Dearborn, 5th Floor, Chicago IL60601, Stany Zjednoczone 
    4. P.H. Car-Rex, Niemierzyńska 27, 71-436 Szczecin 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Właściciel Sklepu jako administrator danych osobowych zobowiązuje się podjąć wszelkie konieczne środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich danych i treści przekazywanych przez Klienta w związku z korzystaniem przez niego ze Sklepu Internetowego. 
  2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Klient, który dokonał rejestracji w ramach Sklepu ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane można przeglądać oraz zmieniać po zalogowaniu do Sklepu, w ramach indywidualnego konta danego Klienta lub poprzez kontakt z Właścicielem Sklepu pod adresem biuro@kobietawbiznesie.pl 
  3. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów zawiera Polityka Prywatności znajdująca się na stronie Sklepu. 

ROZDZIAŁ 4. INFORMACJE DODATKOWE § 1 Konto.

  1. Rejestracja Konta na stronie internetowej Serwisu jest bezpłatna i wymaga następujących działań: Klient powinien wypełnić formularz rejestracji podając określone dane i składając oświadczenia w sprawie akceptacji Regulaminu, przetwarzania danych osobowych, przekazywania informacji handlowych. Na adres poczty elektronicznej Klienta podany przez niego w procesie rejestracji Konta przesłany zostanie link umożliwiający weryfikację Konta. Logowanie do Konta polega na podaniu loginu oraz hasła ustalonych przez Klienta. Hasło jest poufne i nie powinno być nikomu udostępniane. 
  2. Konto umożliwia Klientowi wprowadzenie lub modyfikację danych, dokonywanie lub sprawdzanie Zamówień, pełne korzystanie z Serwisu (w tym przez dostęp do Produktów lub VOD) oraz przeglądanie historii Zamówień. 
  3. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. 
  4. Klient może w każdym czasie zrezygnować z Konta w Serwisie poprzez przesłanie odpowiedniego żądania do Sprzedawcy drogą elektroniczną na
    adres e-mail: biuro@kobietawbiznesie.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy: Motiwator Aneta Wątor NIP 6783005352 ul. Grzegórzecka 67D/46
    31-559 Kraków ADRES DO KORESPONDENCJI: ul. Skawińska 13/4 31-066 Kraków 

Dane do kontaktu: biuro@kobietawbiznesie.pl kom. 537 540 474 Daria Węgrzynek § 2. Newsletter

  1. Usługa Newsletter ma na celu dostarczenie Klientowi zamówionych informacji. 
  2. Korzystanie z Newsletter-a nie wymaga rejestracji Konta przez Klienta, ale wymaga podania adresu poczty elektronicznej oraz złożenia oświadczeń w
    sprawie akceptacji Regulaminu, przetwarzania danych osobowych, przekazywania informacji handlowych. 
  3. Na adres poczty elektronicznej Klienta przesłany zostanie link potwierdzający subskrypcję Newsletter-a. 
  4. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. 
  5. Klient może w każdym czasie zrezygnować z Newsletter-a poprzez przesłanie odpowiedniego żądania do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres e-
    mail: Dane do kontaktu: biuro@kobietawbiznesie.pl Motiwator Aneta Wątor 30-062 Kraków przy ul. 3 Maja 9 budynek Park Club, Parter, biuro nr
    6, NIP: 6783005352 

Dane kontaktowe do Administratora: biuro@kobietawbiznesie.pl § 3. Opinie

  1. Sprzedawca umożliwia Klientom zamieszczanie na stronie Serwisu indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi (opinii, komentarzy) Klienta, w szczególności dotyczących Produktów. 
  2. Usługa świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. 
  3. Korzystanie z usługi jest możliwe anonimowo. 
  4. Sprzedawca może korzystać z opinii na potrzeby treści zamieszczanych w Serwisie. 

ROZDZIAŁ 5. SKLEP INTERNETOWY § 1. Produkty

  1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są nowe i nie mają wad, jeżeli nie zaznaczono inaczej. Sprzedawca może także sprzedawcą produkty używane – w przypadku gdy oferowany Produkt jest używany, Sprzedawca zamieszcza odpowiednią informację w opisie Produktu. 
  2. Sprzedawca może stosować pakiety (abonamenty) na zakup Produktów, polegające na tym, że Klient zawiera umowę dotyczącą pakietu Produktów o określonej tematyce i wartości, w ramach której jeden raz w miesiącu otrzymuje zestaw Produktów dostępnych w ramach danego abonamentu. Zasady zawierania umowy oraz szczegóły co do pakietów znajdują się na stronie Sklepu. 
  3. Szczegółowy opis Produktu znajduje się na stronie Sklepu. 
  4. Gwarancja na Produkty nie jest udzielana, usługi posprzedażowe nie są świadczone. 

§ 2. Zamówienia i ich realizacja – PRODUKTY

  1. Zamówienie może być złożone poprzez wypełnienie Formularza, dostępnego w Serwisie. 
  2. Zamówienia można składać po uprzednim zarejestrowaniu Konta w Serwisie. 
  3. Klient zobowiązany jest do starannego wypełnienia Formularza, podając wszystkie dane zgodnie ze stanem faktycznym oraz określając wybrany
    sposób zapłaty i dostawy. 
  4. Klient podaje w Formularzu dane oraz składa oświadczenia w sprawie akceptacji Regulaminu, przetwarzania danych osobowych, przekazywania
    informacji handlowych. 
  5. Klient zobowiązany jest nie udostępniać swojego hasła do Konta osobom trzecim. 
  6. Właściciel Sklepu może usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowy, w przypadku istotnego
    naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności w przypadku gdy Klient podczas rejestracji w Sklepie internetowym lub składania Zamówienia podał dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich, korzysta ze Sklepu internetowego w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z Sieci, korzysta ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Właściciela Sklepu, udostępniania Towary lub Usługi osobom trzecim. 
  7. Zamówienia w Serwisie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia składane w soboty, niedziele lub święta są rozpatrywane następnego dnia roboczego. 
  8. Potwierdzenia złożenia Zamówienia dokonuje Klient poprzez wybranie przycisku (pola) oznaczonego „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Sprzedawca wyśle Klientowi na wskazany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie Zamówienia. 
  9. Czas realizacji Zamówienia (tj. do dnia wysyłki Produktu) wynosi do 7 dni roboczych, z zastrzeżeniem Zamówień dotyczących Produktów w przedsprzedaży, które będą dostarczane dopiero po ich wprowadzeniu do obrotu. W przypadku gdy czas realizacji Zamówienia miałby ulec znacznemu wydłużeniu, Sprzedawca skontaktuje się bezpośrednio z Klientem. 

§ 3. Zamówienia i ich realizacja – SZKOLENIA
1. W przypadku takiej Usługi jak szkolenie Klient, który nabył daną Usługę uprawniony jest do jednorazowej zmiany terminu jej świadczenia na inny,

dostępny w ramach oferty Sklepu, pod warunkiem, iż zmiana taka zgłoszona zostanie Właścicielowi Sklepu na adres e- mail biuro@kobietawbiznesie.pl nie później niż na 14 dni przed pierwotnym (oryginalnym) terminem świadczenia Usługi, a także pod warunkiem, iż Właściciel Sklepu będzie dysponował wolnymi miejscami we wskazanym przez Klienta, nowym terminie świadczenia danej Usługi. Zmiana terminu świadczenia przez Klienta na inny jest objęta kosztami administracyjnymi w wysokości: 100 zł brutto za jednodniowe szkolenie, 200 zł brutto za dwudniowe szkolenie i 100 zł za każdy kolejny dzień szkolenia jeśli jest ono kilkudniowe. Nieobecność Klienta na szkoleniu równoznaczne jest z należytym jej wykonaniem (spełnieniem świadczenia) przez Właściciela Sklepu i powoduje wygaśnięcie po stronie Klienta wszelkich roszczeń o wykonanie przedmiotu Umowy, jako bezprzedmiotowych.

2. W przypadku takiej Usługi jak szkolenie lub sesja coachingowa Klient, który nabył Usługę uprawniony jest do wskazania innego uczestnika, który zamiast niego weźmie udział w danym szkoleniu lub sesji coachingowej, pod warunkiem jednakże, iż zmiana taka zgłoszona zostanie Właścicielowi

Sklepu na adres e-mail biuro@kobietawbiznesie.pl nie później niż na 2 (dwa) tygodnie przed terminem świadczenia Usługi. W sytuacji, o której mowa powyżej, Klient, który zakupił daną Usługę traci prawo do jej świadczenia bezpośrednio na jego rzecz, w innym, późniejszym terminie.

  1. Klient składając Zamówienie na Usługę wyraża zgodę na wykorzystywanie jego wizerunku uwiecznionego na zdjęciach oraz nagraniach audiowizualnych pochodzących z poszczególnych szkoleń lub sesji coachingowych, w dowolny sposób – w tym poprzez zamieszczanie na stronach Sklepu, w serwisach społecznościowych czy w sieci Internet, dla celów promocyjnych lub reklamowych samego Sklepu lub sprzedawanych w jego ramach Towarów bądź Usług. Zgoda, o której mowa powyżej może być przez Klienta odwołana w każdym czasie, poprzez wysłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail Właściciela Sklepu, tj. biuro@kobietawbiznesie.pl 
  2. W przypadku zakupu szkolenia na rzecz osoby trzeciej, Klient jest zobowiązany poinformować tę osobę o postanowieniach Umowy, Regulaminu i szczegółach zakupionego szkolenia. Akceptując Regulamin Klient oświadcza, że poinformował o treści Regulaminu osobę trzecią, uzyskując jej akceptację w tym zgodę na utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku osoby trzeciej uczestniczącej w szkoleniu, zgodnie z ust. 5. 
  3. W przypadku nieuczestniczenia w zakupionym szkoleniu, które się odbyło w terminie zakupionym przez Klienta, Klient traci możliwość wzięcia udziału w tym szkoleniu, chociażby Aneta Wątor organizowała nowe szkolenie. Aneta Wątor nie jest przy tym zobowiązana do zwrotu jakichkolwiek kwoty zgłoszonym uczestnikom. 
  4. Poprzez nieuczestniczenie w zakupionym wydarzeniu o którym mowa w punkcie 7 powyżej, należy rozumieć niestawiennictwo klienta do godziny od rozpoczęcia szkolenia. W tym przypadku Aneta Wątor nie jest zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty. 

§ 3. Płatności

  1. Wszystkie ceny Produktów podawane w Sklepie są cenami brutto w złotych polskich (ceny zawierają podatek VAT). Sprzedawca może udostępnić opcję zapłaty w walutach zagranicznych na zasadach opisanych w Serwisie. Cena Produktu nie uwzględnia kosztów, o których mowa w punkcie 2 poniżej. Cena Produktu podana w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia jest wiążąca dla obu stron. 
  2. Koszty związane z dostawą Produktu (np. transport, dostarczenie, usługi pocztowe) i ewentualne inne koszty ponosi Klient. Wysokość tych kosztów może zależeć od wyboru Klienta co do sposobu dostawy Produktu. Informacja o wysokości tych kosztów jest przekazywana na etapie składania Zamówienia. 
  3. Klient może wybrać formę płatności: 
    1. przelew tradycyjny – zapłata przed wysyłką Produktu (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien wpłacić/przelać należność na
      rachunek bankowy Sklepu. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunku bankowym Sklepu; 
    2. zapłata za pośrednictwem systemu płatności (PayPal albo DotPay) – zapłata przed wysyłką Produktu (przedpłata). Po złożeniu
      Zamówienia Klient powinien dokonać zapłaty za pośrednictwem systemu płatności (PayPal albo DotPay) Realizacja Zamówienia
      następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta w systemie płatności; 
  4. Na każdy sprzedany Produkt Serwis wystawia dowód zakupu i doręcza go Klientowi, o ile przepisy powszechnie obowiązującego prawa wymagają
    doręczenia. 
  5. Klient zobowiązany jest do zapłaty w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Jeżeli w tym terminie Klient nie dokona zapłaty, wtedy –
    zgodnie z art. 491 § 1 kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.) – Sprzedawca wyznaczy Klientowi dodatkowy termin na zapłatę, po którego bezskutecznym upływie będzie uprawniony do odstąpienia od umowy. Jeżeli Klient oświadczy, że świadczenia nie spełni, Sprzedawca może odstąpić od umowy bez wyznaczenia terminu dodatkowego, także przed nadejściem oznaczonego terminu spełnienia świadczenia. 

ROZDZIAŁ 6. VOD I PRODUKTY CYFROWE § 1. Produkty Cyfrowe i VOD

  1. W ramach Serwisu Klienci mogą uzyskać dostęp do Produktów Cyfrowych lub VOD. 
  2. W zakresie Produktów Cyfrowych Sprzedawca udostępnia: 
    1. szkolenia; 
    2. programy komputerowe; 
    3. Treningi online (Webinary) 
    4. Kursy online 
  3. W ramach VOD Klienci uzyskują dostęp do materiałów video (w tym odcinki programów, seriali telewizyjnych, filmy fabularne, dokumentalne lub animowane) na następujących zasadach: 
  4. dostęp do pojedynczego materiału video; 
  5. dostęp do wielokrotnego odtworzenia kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu materiałów wideo dostępnych w Serwisie, objętych jedną łączną ceną
    podaną w Serwisie, na określony czas (pakiet); 
  6. Szczegółowe informacje o zawartości i ofercie Produktów Cyfrowych i VOD zawarte są w Serwisie. 
  7. Gwarancja nie jest udzielana, usługi posprzedażowe nie są świadczone. 

§ 2. Zamówienia i ich realizacja

  1. Zamówienie może być złożone poprzez wypełnienie Formularza, dostępnego w Serwisie. 
  2. Zamówienia można składać po uprzednim zarejestrowaniu Konta w Serwisie. 
  3. Klient zobowiązany jest do starannego wypełnienia Formularza, podając wszystkie dane zgodnie ze stanem faktycznym oraz określając wybrany
    sposób zapłaty i dostawy. 
  4. Klient podaje w Formularzu dane oraz składa oświadczenia w sprawie akceptacji Regulaminu, przetwarzania danych osobowych, przekazywania
    informacji handlowych. 
  5. Zamówienia w Serwisie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia składane w soboty, niedziele lub święta są rozpatrywane
    następnego dnia roboczego. 
  6. Potwierdzenia złożenia Zamówienia dokonuje Klient poprzez wybranie przycisku (pola) oznaczonego „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
    Sprzedawca wyśle Klientowi na wskazany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie Zamówienia. 
  7. Czas realizacji Zamówienia (tj. do dnia udostępnienia) wynosi 24 godziny. W przypadku gdy czas realizacji Zamówienia miałby ulec znacznemu
    wydłużeniu, Sprzedawca skontaktuje się bezpośrednio z Klientem. 

§ 3. Płatności

  1. Wszystkie ceny Produktów Cyfrowych i VOD podawane w Serwisie są cenami brutto w złotych polskich (ceny zawierają podatek VAT). Sprzedawca może udostępnić opcję zapłaty w walutach zagranicznych na zasadach opisanych w Serwisie. Cena podana w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia jest wiążąca dla obu stron. 
  2. Korzystanie z VOD może być bezpłatne lub odpłatne. Koszt płatnego dostępu do VOD (streamingu materiałów wideo) określony jest każdorazowo wyraźnie w Serwisie. W przypadku dostępu do VOD nie podlegającemu opłacie mogą być wyświetlone wielokrotnie materiały reklamowe (w postaci spotów wideo lub w postaci graficznej) przed, w trakcie oraz po odtworzeniu materiału. Materiały reklamowe będą oddzielone od właściwej treści. 
  3. Koszty związane z korzystaniem z Produktów Cyfrowych i VOD (np. koszty połączenia internetowego) i ewentualne inne koszty ponosi Klient. 
  4. Klient może wybrać formę płatności: 
    1. przelew tradycyjny – zapłata przed wysyłką Produktu (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien wpłacić/przelać należność na rachunek bankowy Serwisu. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunku bankowym Serwisu; 
    2. zapłata za pośrednictwem systemu płatności (TPay, PayPal albo Stripe) – zapłata przed wysyłką Produktu (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien dokonać zapłaty za pośrednictwem systemu płatności (TPay, PayPal albo Stripe). Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta w systemie płatności. 
  5. Na każdy sprzedany Produkt Serwis wystawia dowód zakupu i doręcza go Klientowi, o ile przepisy powszechnie obowiązującego prawa wymagają doręczenia. 
  6. Klient zobowiązany jest do zapłaty w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Jeżeli w tym terminie Klient nie dokona zapłaty, wtedy – zgodnie z art. 491 § 1 kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.) – Sprzedawca wyznaczy Klientowi dodatkowy termin na zapłatę, po którego bezskutecznym upływie będzie uprawniony do odstąpienia od umowy. Jeżeli Klient oświadczy, że świadczenia nie spełni, Sprzedawca może odstąpić od umowy bez wyznaczenia terminu dodatkowego, także przed nadejściem oznaczonego terminu spełnienia świadczenia. 

§ 4. Dostawa

  1. Dostęp do VOD, który nie podlega opłatom uzyskiwany jest przez Klienta poprzez otwarcie odpowiedniej strony WWW Serwisu. 
  2. Dostęp do VOD wymagający opłaty wymaga rejestracji Konta w Serwisie i dokonania zapłaty, zgodnie z §2 niniejszego rozdziału. 
  3. Produkty Cyfrowe wraz z koniecznymi danymi (np. hasło, klucz licencycjny) umożliwiającymi jego uruchomienie zostaną dostarczone Klientowi w
    takiej formie, jak to ustalił producent (dystrybutor). Produkty towarzyszące mające postać fizyczną (programy na nośnikach stałych) zostają dostarczone Klientowi drogą pocztową lub przesyłką kurierską wedle wyboru Klienta i na zasadach analogicznych jak opisane w rozdziale 5 § 4 Regulaminu. 

ROZDZIAŁ 7. DODATKOWE INFORMACJE DLA KONSUMENTA

  1. Umowa nie jest zawarta na czas nieoznaczony i nie będzie podlegać automatycznemu przedłużeniu. 
  2. Minimalny czas trwania zobowiązań Konsumenta wynikających z Umowy to czas realizacji Umowy, tj. dokonania zapłaty i odbioru Produktu. 
  3. Korzystanie ze Serwisu przez Konsumenta nie łączy się z obowiązkiem złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych. 
  4. Sprzedawca nie ma obowiązku i nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o
    przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U.2016.3 ze zm.). 

ROZDZIAŁ 8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami. 
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w
    przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.) oraz w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 t.j. ze 

zm.), w tym 1.

2.

3.

4. 5.

6. 7.

8.

na następujących zasadach:
wada fizyczna polega na niezgodności Produktu z umową. W szczególności Produkt jest niezgodny z umową, jeżeli:

  1. Produkt nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; 
  2. Produkt nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Konsumenta; 
  3. Produkt nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie
    zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 
  4. Produkt został Konsumentowi wydany w stanie niezupełnym. 

Produkt ma wadę prawną, jeżeli Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa Sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa;
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w Produktze w tej samej chwili.

Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy;
jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta;
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu konsumentowi, a jeśli Produktem nabywanym przez Konsumenta jest używana rzecz ruchoma, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od dnia wydania Produktu;
uprawnienia Konsumenta z tytułu rękojmi to:

  1. żądanie obniżenia ceny Produktu albo odstąpienie od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie; 
  2. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia; 

Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie – do miejsca, w którym rzecz została jemu wydana.

ROZDZIAŁ 9. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

  1. Reklamacje Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: biuro@kobietawbiznesie.pl Klient może skorzystać z wzoru reklamacji dostępnej w Serwisie, ale nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji. 
  2. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Produktem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji. 
  3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną. 
  4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14
    dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną. 
  5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania. 
  6. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z
    Konsumentami, w tym: 
    1. możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod
      adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/; 
    2. możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub innymi organami. 

ROZDZIAŁ 10.1 ODSTĄPIENIE OD UMOWY W PRZYPADKU UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  1. Uczestnik może zrezygnować z Uczestnictwa w Szkoleniu. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Szkoleniu winna być dokonana w formie pisemnej lub elektronicznej. 
  2. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Szkoleniu Organizatorowi przysługuje zwrot: 
    1. Gdy Organizator otrzyma oświadczenie o rezygnacji wcześniej, niż w 14-tym dniu przed rozpoczęciem szkolenia Organizator, pod
      warunkiem otrzymania wpłaty za udział, zwróci Uczestnikowi wpłaconą kwotę, zatrzymując opłatę manipulacyjną w wysokości 50%
      wartości całości opłaty, lub przekaże uczestnikowi inne produkty/usługi o równowartości 50% wartości szkolenia. 
    2. W przypadku, gdy Organizator otrzyma oświadczenie o rezygnacji w 14-tym dniu przed rozpoczęciem szkolenia lub później Organizator
      ma prawo zatrzymać całą otrzymaną zaliczkę. 
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany prelegentów z przyczyn od Niego niezależnych. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo
    do odszkodowania ze strony Organizatora. 
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu Szkolenia z przyczyn od Niego niezależnych. W takim przypadku rezygnacja z Uczestnictwa w
    Szkoleniu odbywa się za zwrotem w całości wpłaconej wcześniej opłaty za uczestnictwo. Jednocześnie Organizator nie pokrywa kosztów dodatkowych
    poniesionych przez Uczestnika w związku ze Szkoleniem. 

Informacje o partnerach wydarzenia:

  1. Partnerzy wydarzenia mogą prowadzić działania marketingowe podczas sesji i warsztatów, pod warunkiem, że Uczestnicy zostaną uprzednio o tym poinformowani, najpóźniej na początku szkolenia, na której mają odbyć się owe działania. 
  2. Partnerzy są poinformowani przez Organizatora, iż nie mogą prowadzić działań marketingowych wobec Uczestników szkolenia, które są nieetyczne lub naruszają normy prawne i obyczajowe oraz zasady współżycia społecznego. 
  3. Organizator szkolenia nie ponosi odpowiedzialności za formę i instrumenty przekazu marketingowego, który kieruje sponsor do osób przebywających w miejscu odbywającego się Szkolenia. 

Ceny i warunki płatności

  1. Ceny oraz warunki płatności za Uczestnictwo w Szkoleniu zamieszczone są na stronie internetowej szkolenia pod adresem www.kobietawbiznesie.pl. 
  2. Brak uregulowania należności za udział w Szkoleniu w terminie podanym na stronie internetowej szkolenia, upoważnia Organizatora do odstąpienia od
    umowy. 
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do ograniczonych w czasie akcji promocyjnych Imprez. 
  4. Akcje promocyjne mogą polegać w szczególności na stosowaniu upustów, rabatów, uczestnictwa w imprezach dodatkowych lub odpłatności za
    ograniczony dostęp w imprezie, konkursów itp. 

Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje Uczestników Szkolenia wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej i wysłane listem poleconym na adres siedziby Organizatora. 
  2. Reklamacje Uczestników Szkolenia mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia Szkolenia. 
  3. Po upływie wyżej określonych terminów żadne reklamacje nie będą rozpatrywane. 

Informacje dodatkowe

1. Podczas Konferencji i Warsztatów Organizator bądź inny podmiot działający na rzecz Organizatora może przeprowadzać sesje fotograficzne i video. Uczestnictwo w wydarzeniach jest połączone z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie wizerunku każdego z Uczestników, Prelegentów i Prowadzących w materiałach informacyjnych i promocyjnych. Osoba, która takiej zgody nie wyrazi zobowiązana jest do poinformowania środkami komunikacji elektronicznej o rezygnacji najpóźniej z końcem następnego dnia po dniu, w którym odbyła się Konferencja/Warsztat/Szkolenie.

ROZDZIAŁ 10.2 ODSTĄPIENIE OD UMOWY W PRZYPADKU ZAKUPU PRODUKTÓW

  1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.). 
  2. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu. 
  3. Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia, dostępnym na stronie Serwisu. 
  4. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do niektórych umów, tj.: 
    1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy; 
    2. O odstąpieniu od uczestnictwa w szkoleniu lub spotkaniu na 7 dni przed datą jego wykonania (wtedy klient nie otrzyma zwrotu wpłaconych środków finansowych, może jednak zakupić inne produkty lub usługi o równowartości zakupionego szkolenia, lub spotkania) 

Promocje

  1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy; 
  2. w której towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
  3. w której towarem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
  4. w której towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu
    na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  5. w której towarem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 
  6. w której towarem są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy, a których dostarczenie może nastąpić
    dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; 
  7. w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli
    Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 
  8. w której towarem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  9. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 
  10. zawartej w drodze aukcji publicznej; 
  11. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii,
    usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub
    okres świadczenia usługi; 
  12. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną
    zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa
    odstąpienia od umowy. 

5. Sprzedawca wskazuje, że:

  1. niektóre Produkty są wykonywane na indywidualne zamówienie Klienta (według specyfikacji Klienta lub na zaspokojenie jego zindywidualizowanych potrzeb) i w związku z tym Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży tych Produktów zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 t.j. ze zm.). Dotyczy to także Produktów, które zostały zmienione na życzenie Klienta; 
  2. Produkty Cyfrowe i VOD stanowią treści cyfrowe i w związku z tym Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży tych Produktów i VOD zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 t.j. ze zm.), jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 
  3. niektóre Produkty Cyfrowe stanowią nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu i w związku z tym Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży tych Produktów i VOD zgodnie z art. 38 pkt 9 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 t.j. ze zm.), jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 
  4. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
  5. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  6. Konsument zobowiązany jest do zwrotu Produktu wraz z wszystkimi elementami wyposażenia, w tym opakowania, o ile stanowi ono istotny element Produktu. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  7. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. 
  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 
  9. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Umowa uważana jest za niezawartą. 

ROZDZIAŁ 11. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Prawa do Serwisu oraz treści w nim zawartych należą do Sprzedawcy. 
  2. Adres strony, pod którym jest dostępny Serwis, a także zawartość strony internetowej anetawator.pl, fundacjamotiwator.pl, kobietawbiznesie.pl  stanowią przedmiot prawa autorskiego i są chronione przez prawo autorskie oraz prawo własności
    intelektualnej. 
  3. Wszystkie logotypy, nazwy własne, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki Produktowe, znaki serwisowe
    itp. są znakami zastrzeżonymi i należą do Sprzedawcy, producenta lub dystrybutora Produktu. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek treści ze strony anetawator.pl, fundacjamotiwator.pl, kobietawbiznesie.pl  bez zgody właściciela jest zabronione. 
  4. Poprzez zawarcie umowy lub korzystanie z Serwisu Klient nie nabywa majątkowych praw autorskich do VOD oraz Produktów Cyfrowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ale wyłącznie licencję do użytkowania na warunkach określonych w Serwisie, bez prawa do udzielania sublicencji. 
  5. Zgodnie z zapisami Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne, utrwalenie, wykorzystanie i powielanie jego zdjęć, głosu oraz nagrań video wykonanych podczas szkoleń i spotkań przeprowadzonych przez Organizatora, bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania. Uczestnik oświadcza, że wyrażenie zgody jest równoznaczne z wykorzystaniem zdjęć i nagrań z jego wizerunkiem w materiałach VOD które trafiają do odsprzedaży i wykorzystywane będą do działań promocyjnych i umieszczone na stronie internetowej Organizatora. 

ROZDZIAŁ 12. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Właściciel Sklepu w uzasadnionych przypadkach – z przyczyn losowych od niego niezależnych, zastrzega sobie możliwość zmiany terminu świadczenia takiej Usługi, jaką jest szkolenie lub sesja coachingowa, pod warunkiem jednakże, iż nowy termin świadczenia tejże Usługi ustalony zostanie wspólnie przez Właściciela Sklepu oraz Klienta. 
  2. W przypadku takiej Usługi jak spotkanie, lub szkolenie Klient, który nabył daną Usługę uprawniony jest do jednorazowej zmiany terminu jej świadczenia na inny, dostępny w ramach oferty Sklepu, pod warunkiem, iż zmiana taka zgłoszona zostanie Właścicielowi Sklepu na adres e-
    mail biuro@kobietawbiznesie.pl nie później niż na 14 dni przed pierwotnym (oryginalnym) terminem świadczenia Usługi, a także pod warunkiem, iż Właściciel Sklepu będzie dysponował wolnymi miejscami we wskazanym przez Klienta, nowym terminie świadczenia danej Usługi.
    Zmiana terminu świadczenia przez Klienta na inny jest objęta kosztami administracyjnymi w wysokości: 50 zł brutto za jednodniowe szkolenie i spotkanie Kobieta w biznesie, 100 zł brutto za dwudniowe szkolenie. 
  3. Nieobecność Klienta na szkoleniu, lub spotkaniu równoznaczna jest z należytym jej wykonaniem (spełnieniem świadczenia) przez Właściciela Sklepu i powoduje wygaśnięcie po stronie Klienta wszelkich roszczeń o wykonanie przedmiotu Umowy, jako bezprzedmiotowych. 
  4. W przypadku takiej Usługi jak szkolenie lub spotkanie, który nabył Usługę uprawniony jest do wskazania innego uczestnika, który zamiast niego weźmie udział w danym szkoleniu lub sesji coachingowej, pod warunkiem jednakże, iż zmiana taka zgłoszona zostanie Właścicielowi Sklepu na adres e-mail biuro@kobietawbiznesie.pl nie później niż na 2 (dwa) tygodnie przed terminem świadczenia Usługi. W sytuacji, o której mowa powyżej, Klient, który zakupił daną Usługę traci prawo do jej świadczenia bezpośrednio na jego rzecz, w innym, późniejszym terminie. 
  5. Klient składając Zamówienie na Usługę wyraża zgodę na wykorzystywanie jego wizerunku uwiecznionego na zdjęciach oraz nagraniach audiowizualnych pochodzących z poszczególnych szkoleń lub spotkań, w dowolny sposób – w tym poprzez zamieszczanie na stronach Sklepu, w serwisach społecznościowych czy w sieci Internet, dla celów promocyjnych lub reklamowych samego Sklepu lub sprzedawanych w jego ramach Towarów bądź Usług. Zgoda, o której mowa powyżej może być przez Klienta odwołana w każdym czasie, poprzez wysłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail Właściciela Sklepu, tj. biuro@kobietawbiznesie.pl 
  6. W przypadku zakupu szkolenia na rzecz osoby trzeciej, Klient jest zobowiązany poinformować tę osobę o postanowieniach Umowy, Regulaminu i szczegółach zakupionego szkolenia. Akceptując Regulamin Klient oświadcza, że poinformował o treści Regulaminu osobę trzecią, uzyskując jej akceptację w tym zgodę na utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku osoby trzeciej uczestniczącej w szkoleniu, zgodnie z ust. 5. 
  7. W przypadku nieuczestniczenia w zakupionym szkoleniu, które się odbyło w terminie zakupionym przez Klienta, Klient traci możliwość wzięcia udziału w tym szkoleniu. Organizator nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakichkolwiek kwoty zgłoszonym uczestnikom. 
  8. Poprzez nieuczestniczenie w zakupionym wydarzeniu o którym mowa w punkcie 7 powyżej, należy rozumieć niestawiennictwo klienta do godziny od rozpoczęcia szkolenia. W tym przypadku Organizator nie jest zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty. 

ROZDZIAŁ 14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem w stosunkach prawnych z Klientami lub Konsumentami zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 
  2. Wszelkie odstępstwa od Regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
  3. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Klientem będzie sąd właściwy według siedziby Sprzedawcy. Sądem właściwym do
    rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Konsumentem będzie sąd właściwy według zasad ogólnych (sąd miejsca zamieszkania pozwanego) albo
    inny dogodniejszy dla Konsumenta (według art. 31-37 kodeksu postępowania cywilnego). 

POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY
dotyczy Konsumenta
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy Produktów cyfrowych i VOD) albo od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy (dotyczy pozostałych Produktów).
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Poniżej podajemy nasze dane kontaktowe:
Dane do kontaktu: biuro@kobietawbiznesie.pl Motiwator Aneta Wątor 30-062 Kraków przy ul. 3 Maja 9 budynek Park Club, Parter, biuro nr 6, NIP: 6783005352 Dane kontaktowe do Administratora: biuro@kobietawbiznesie.pl
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 10 PLN.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
dotyczy Konsumenta
UWAGA: formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy ………………………., ……………………………….
…………………………………………
(imię i nazwisko Klienta)
………………………………………..
…………………………………………
(adres Klienta do korespondencji)
…………………………………………
(numer telefonu do kontaktu)

Motiwator Aneta Wątor
NIP 6783005352 ul. Grzegórzecka 67D/46 31-559 Kraków ADRES DO KORESPONDENCJI: ul. Skawińska 13/4 31-066 Kraków biuro@kobietawbiznesie.pl

ODSTĄPIENIE OD UMOWY NA ODLEGŁOŚĆ

Oświadczam, że odstępuję od umowy ……………………, zawartej w dniu ………………………………………… i dotyczącej: 1) ………………………………………………………………………………… za cenę ……………………………………………….,
2) ………………………………………………………………………………… za cenę ……………………………………………….,
3) ………………………………………………………………………………… za cenę ……………………………………………….. Wydanie/odbiór Produktu nastąpił w dniu …………………………………………………..

W związku z powyższym, oświadczam, że dokonam zwrotu Produktu niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Poniżej wskazuję dane do zwrotu ceny Produktu, który powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. ………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………
(imię, nazwisko i podpis Klienta,
jeśli formularz jest wysyłany w formie papierowej)

Wersja z dnia 20.08.2018

SKLEP KAIZEN